Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2006 00:47 - ZA NEGO...S NOSTALGIQ
Автор: supergirl Категория: Тя и той   
Прочетен: 4724 Коментари: 3 Гласове:
0



Kraino vreme e da spra da ti4am sre6ty vqtura,kraino vreme e da spra da se izma4vam za ne6tata koito ne moga da imam,za xorata vsu6tnost.No mi lipsva6,lipsva6 mi znae6 li ,vseki den postoqnno…dnes utre v4era.vse edno I su6to-gad,,,a na tebe ne ti puka izob6to nali…ax pisna mi 4estno,samo da znae6 kolko mnogo iskam da mi izzvuni telefona I da si ti…da mi kaje6 prosto,,,lipsva6 mi..prosto da poo4yvstvam 4e ne sum sama 4e I ti dori I malko si misli6 za men,4e kakvoto izjivqxme ne sa samo xybavi spomeni za teb ami momenti koito ti lipsvat I iska6 da produlji6 da gi izjivqva6,,,s men!Da s men…nqma l ida e mnogo xybavo…spomni si,,,tolkova e nelepo…izob6to li ne ti lipsvam be mamka mu izob6to li ne ti se iska pak da me gu6ne6,da me cunka6,da mi razkaje6 kak ti e minal denq i da mi popee6,ei taka da si otvori6 malko surceto pred nqkoi koito e gotov da go obikne I razbere….tolkova li sum ti malko ta tolkova burzo me zabravi…kakvo iska6 po dqvolite,kakvo iska6e ot men?Ne iskam I da si pomislq,ne iskam I da si pomislq 4e a teb bqx prosto transit!znae6 li kakvo si ti za men GRE6KA ogromna grozna gre6ka!Mama mu za6to d ate iskam I d ate nqmam za6to da me boli tolkova nmnogo,kakvo mi napravi kakvo ?za6to znae6e 4e sum malka iz ane6e to4no kak da se durji6 za da me omagqsa6 …I go napravi GRE6KA         GRE6KA GRE6KA!Golqma gre6ka!SAmo tova si!Ne pomisli li 4e 6te stradam posle,4e 6te me boli 4e se poburkvam!!!!!!!Ne samo sebe si misli kak da izkara6 dobre!Kak da ti e xubavo I bez mnogo mnogo 4uvstva!ISkam te kopelence m,nogo te iskam za6toto si zaslujava6 no tova main e si go osuznal I samiq ti!Gispodi koliko si povurxnostten!NE moga da te ponasqm a te iskam,treperq I se poburvkvam!LIPSVA6 mi mamka mu!ZA6to????ZA6to…..jivot gaden no za smetka na tova dulug!ZA6to tolkova bolka I rani!ZA6to!!!!zane6 li kakvo..nqma zna4enie ni6to,ni6to ni6to!Vsi4ko sa prazni prikazki I glupostu,vsi4ki dumi sa povurxnostni,nqma smisal,ni6to nqma smisal za tebe I za koito I da e dryg,tova tova sme nie xorata –neblagodarni,egoisti I naivni.Ax kolko mi lipsva6 samo,4uvstvam se prazna,4estno ti govorq,ednistvennoto koeto ostana sled teb e praznota I bolka,a si mislex 4e nqma da e taka 4e vsi4ko 6te e kato predi ,no za jalost sgre6ix,,,gre6ka porednata gre6ka ot moq stranna!Kakvo stana neznam 4estno vsi4ko si be6e nared kakvo ti srana po to to4no, Nqma da pi6a ve4e za6toto samo se natovarvam,,,znae6 li subota ve4er e,az sum si u nas –sama,no ne e problema tazi samota problema e samotata koqto 4uvstvam v du6ata si,znae6 kolko sum saama tam,,..eeeiii tolkova mnogo…ax tezi sini o4i ax   tazi usmivka …kolko mi lipsva6 samo…I iskam da te vijdam 6tastliv a ne sin e se usmixva6…ne si su6tiqt!ISkam da tis e obadq da ti 4uq glas4eto,da se pozainteresuvam,da su6testvuvam malko do teb ..kakto predi..pomni6 li kolko xubavo be6e….znam 4e I na tebe ti be6e …li4e6e ti..lipsvax ti,…kakvo stana sega I za6to po dqvolite ne me iska6 ve4e si toolkova dobur s men…tolkova nejen,,,tolkova 4uvstven…za6to ne moje6 li 4e detskata mi du6i4ka e vlubena I trupne 6tom I se usmixne6 I si mil kakto predi….za6to da si tolkova blizo a vsu6tnost tolkova dale4e…znae6 li kolko e bolezneno…poburkvams e !Ne sum az,,,ni6to ne e su6toto otkakto se razdelixme!Ni6to!A kolko iskam da te pregurn I da net e pusna nikoga pove4e,4uva6 li nikoga pove4e!Iskam te,tokova e nelepo da iska6 nqkoi koito net e iska I vupreki tova da ne se otkazna6!A e tokova mu4itelno…iskam te molq te ako me iska6 pone malko I ti pone polovinata ot tova koeto pokazva6 praveiki se na razseqn ,.molq te obadi mi se ,pokaji malko interes!Iskam te podqvolite iskai me I ti!Budi do men I as 6te te ibi4am,budi s men I az 6te te ocenq,,,oceni me!TOzi put me oceni!Molq te molq ti se kato malko dete I vsi4ko vodi do teb,,,pesni momenti..spomeni!Obi4ai me budi do men!!!!!!Iskam te mamka mu,…..iskam te 17-09-2005-10:23   VTORNIK, 27 SEPTEMVRI 2005 17:01 Eto …Vtornik e I ve4e celi 6 dena  sum drug 4ovek,lipsva6 mi no ne si go priznavam daje I pred sebe si,zabranila sum si go s 2 dumi,6tom ne6to ti pozvoli da se vmukne6 v mislite mi-xluc-edin golqm ritnik I aide 4ao!qvno samo taka stava,I znae6 li naistin stava…raboti ta opitvax kakvo li ne I vse su6tata-BOLKA ama stiga ve4e!KRAI!Istinski koito leka poleka postigam I  zabravqm…ne teb..zabravqm 4e sum izob6to su6testvuva o6te v men tova ve4e gadno podtisnato 4uvstvo nqkude v men,,,s tozi ritam sled nqkoq sedmica 6te zabravq izon6to 4e nqkoga ,,,nqkukde …. Za kratko ne sme bili edinici ami sme bili edno perfektno cqlo!Sega sme pak az I ti ti I az,nqma zna4enie ,zna4enie e 4e ve4e ne sme nie!i nikoga pove4e nqma da budem.Nqma ni6to az sum silno kopelence umelo uspqvam d ate nadjiveq!Mnogo dobre se spravqm!Samo dnes dokato putuvax v vlaaka si pozvolix da mi obladae6 mislite za okolo 10 minuti-ei …o6te mi lipsva6 I ustanovix edno ne6to.You always will darling!no s tozi fakt prosto se premirqvam I produljavam napred,gledam ,kra4a smelo…I nai vajnoto me4taq…e tuka malko poizlugax o6te nemoga da kaja 4e me4taq ama pone ne si mislq za teb 15 4asa na den(kato si predstavi6 4e drugitr spq I te sunuvam)Ne ne ve4e ne sum taka,ne si go pozvolqvam,znae6 li za da razbere6 kol,ko sum silna ne sum te vijdala ot minalata subota tova skupi sa celi 10 dena ,I ne 4e nqmax 6ans d ate vidq,prosto re6ix 4e ne iskam,I nqma da iskam ve4e ,ve4e mi e bezrazli4no!Pisma ni da si jiveq v 6ibanata prikazakA!pisna mi ot prikazki!ENOUGH!pone za sega,sega iskam da sum zrqla!ISkam da sum logi4ka,iskam ve4e da ne me boli!I taka 6te stane,znam 4e net e interesuva ne ,,,,ne interesuvam tea z tova go znam ,moje da e malko mnogo mngogo mnogo malko tolkova 4e daje tin e go use6ta6,vajnoto e 4e e taka!i tova nai veroqtno 6te izleze na povurxnostta nqkoi den…I 6te q 4uq starata pesen!Iskam da vqrvam 4e togava 6te e kusno…vsu6tnost znam 4e v momenta si mislq 4e za teb nikoga nqma da e kusno I 4e 6te sum otvorila vratite si za teb 6iroko!No ne !Nqma da se predam na tazi missal!ZNae6 li v6te se napravq na interesna I 6te kaja ne6to na koeto I samata az ne vqrvam-NE TE ISKAM!IT’S ALREADY TOO LATE FOR ME AND U!GET OUT!                                      Nqma ni6to 4e ne vqrvam na nito edna golqma duma!         Nqam ni6to 4e mai daje te obi4am!Nqma I zna4enie!Az 6te se napravq na silna kakvato o6te ne sum I 6te povqram 4e net e iskam to4no tolkova silno kolkoto I ti si povqrval 4e ne iska6 men!Znae6 li daje I pove4e!I 6te te nadjiveq mamaka mu !6te go napravq za men,za da ne stavam I lqgam s Tovar v detskoto si surce,za da se usmixvam istinski otnovo,za da zame4taq kakto predi!Ta az sum samo na 18,samo….a ti …bez zna4enie ,znae6 li kakvo ima zna4enie I vinagi 6te ima …tova koeto kaza ti-TI SI PREKALENO DOBRA A AZ PREKALENO NEDOSTATU4EN ZA TEB!ne ne vsu6tnost                 I tova nqma zna4enie!           Ni6to…ne moga da namerq ne6to dostatu4no silno za da te preborq                     No se opitvam I go postigam!Molq te pomogni mi ..ako me vidi6 ne si igrai VE4E s du6i4kata mi...tova e edinstvennoto za koeto te molq!Ne mi govori izob6to,kaji edno studeno GEIa no ako ne me iska6 I go znae6 ili me iska6 I si go prenebrgnal,togava prenebregni I men,I me ostavi na mira,ne6to koeto kakto vijda6 napravix I az,…. …I uspqvam da te nabutvam tolkova dulboko 4e daje te zabravqm ot vreme na vreme… eto vijda6 li…samo na 18 sum…no imam silata,silata da te zabravq…..                   AND I WILL!!!!!!!



Гласувай:
0



Следващ постинг

1. анонимен - Nz, koi go e pisal, vse edno 4uvam ...
03.06.2007 13:28
Nz,koi go e pisal,vse edno 4uvam sebe si... :( MN mn mn gadno!!!Sorry ;(;(;(
цитирай
2. анонимен - az sa6to go izpitwam
20.09.2009 15:21
na men se sly4i sa6toto no vs o6te e rano z men da go preodoleq dano e skoro za6toto ne se izdarja mn. e bolezneno razbiram te mila i te podkrepqm
цитирай
3. анонимен - adobe full version
17.02.2012 19:50
mac doc to pdf editing photos photoshop http://feeafhf.hostingsociety.com/acrobat-reader-pdf.html acrobat reader pdf
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: supergirl
Категория: Тя и той
Прочетен: 2490282
Постинги: 37
Коментари: 805
Гласове: 171
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930