Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2006 02:23 - Да беше взел и сърцето…
Автор: supergirl Категория: Тя и той   
Прочетен: 7406 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Безразличие, празнота, сивота, тъга, болка, смърт. Сякаш тялото ми е кухо.Сякаш някой се е гаврил с него, изкормвайки вътрешностите ми. Да беше взел и сърцето…Всяка прашинка от този отвратителен свят ме задушава. Къде отиде онзи прекрасен и лъчезарен човек, на който всички завиждаха, че е вечно усмихнат. Сега съм просто човека, който неможе да се зарадва на нищо. “Ти не можеш да се смееш от сърце. Ума ти все витае някаде другаде” - отново се ядосват приятелите. По- лошото е, че дори това ми е безразлично. Аз съм се примирил с нещастието. Птица в клетка, дърво изсъхващо поради липса на вода, човек лишен от люобов – от твоята любов. Бавно се изпарява желанието за живот. Жизнаните ми функции се забавят. Незнам колко още ще издържа… дали има друг лек – може би само в мечтите ми, в сънищата ми. Само там мога да се усмихна- държейки те в обятята си. Не! Това е по- лошо! Сблъсака с действителността в следващия момент е унищожителен за вече така крехката ми психика.
Прекрасно, вдъхновявъщо, великолепно, неописуемо е, когато човек открие смисъла на живота си- ключа към стаята на щастието.Трагично, болезнено, мъчително е, когато разбереш, че не ти е позволено да използваш този ключ. И никой не ти обяснява защо. Остава ти само да се надяваш, че един ден нещо или някой ще се промени. Ще ти позволи да отвориш вратата. Това е което ме крепи… колкото и невъзможно да ми се струва.
По дяволите- отново мисля за теб. Ти си смисъла на моя живот. Ти си моята сродна душа. Усещам го с всяка молекула от тялото си. Знам го, така както знам, че след нощта идва ден, след зимата пролет. Така, както знам, че половин плюс половин прави едно съвършено цяло, което никога повече неможе да бъде разделено на две. Стига да си открил правилната половина…а аз я открих.
Да те заравя би било най трудното нещо на света. Нещо непосилно. Може би трябва да се откажа от всичко, в което някога съм вярвал. Да променя идеалите си, да променя себе си. Да се превърна в не по-различен от останалите студени камъни. Един егоист. Но дори и това ми се струва недостатъчно за да те забравя.
Всеки полъх носи парфюма ти. Всеки звук шепти името ти .Всяка светлинка ми припомня усмивката ти. Всяка мисъл води към теб. Откривам те във всяко движение което правя, във всяка глъдка въздух която поемам. Та ти живееш вътре в мен. Ти си част от сърцето ми. Да те забравя би било невъзможно.
Има неща, които още не си осъзнала. Нядявам се да ги разбереш час по- скоро, защото аз се променям с всяка изминала секунда. Самотата ме убива. Времето ме убива. Отсъствието ти ме убива. Ти ме убиваш. Убиваш човека, който те обича повече от всичко и всички- единствения човек във вселената, който е способен да те направи истински щастлива. Защото щом ти си моята сродна душа, то аз съм твоята. Готов съм да изживея всички страдания, който живота ми поднася. Няма да се предам. Би си струвало, ако един ден мога да бъда с теб. Ако ли не, и теб те очаква не по- малко болка от мен.Аз направих каквото можах. Всяко мое следващо действие отново би те наранило. Знаеш ,че немога да си позволя това. Сега само времето ще покаже- дали ще се смили... или ще ни убие.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - da be6e vzela i surceto
31.10.2006 22:50
Priateliu, tova koeto si napisal e mn krasivo i elegi4no. No ne burzai. Ne 'natiskai' tolkova klavi6i ednovremenno. Iz4akai malko ili vsu6nost budi turpeliv. Vsi4ko se promenia, utre, drugata sedmitza, drugiat mesetz situaciata moje da se promeni v tvoia polza, taka 4e ne univai. Znai i ne6to, koeto kazva Guy Corneaux, edin kanadski phihoanalitic: Jivotut e suvur6en, no ne v smisul 4e ti predlaga nepremenno mnogo blaga ili krasivi 4uvstva, a v smisul, 4e vinagi ti dava onova, ot koeto ima6 nujda, za da se razviva6! Alternativata e vinagi: povtorenie ili razvitie!
цитирай
2. supergirl - q
31.10.2006 23:22
mnogo si prav suglasna sum....vupreki tova ponqgoa nqkoi 4uvstva sa po silni ot nas...
цитирай
3. анонимен - vinagi ima smisal
09.11.2006 02:03
Vinagi ima smissal.Nikoga, ama nikoga ne go zabrazjai :) Ne znae6 koi e do teb, ne znae6 kakvo 6te ti se slu4i utre... Ponjakoga si mislim 4e znaem vsi4ko, no ne e taka, za sagalenie a tova opredelja postapkite ni :(. Be pacient kakto kazvat angli4anite i pomni tova koeto kazvat kitaicite "Vnimavaj kakvo si pogelava6, za6toto tova koeto iska6 moge i da se sbadne" Gelaja ti go ot cjaloto si sarce i du6a
цитирай
4. анонимен - straxotni misli malko tujni no z...
12.11.2006 18:01
straxotni misli malko tujni no zvy4at taka istinski bravo
цитирай
5. анонимен - mn e qko
14.03.2008 16:41
pozdravleniq za tova koeto si napisal mn e qko az sam momi4e no sam izpadnala v sa6toto polojenie no jivota prodaljava taka 4e...... samo napred (koy go kazva ama karay :p)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: supergirl
Категория: Тя и той
Прочетен: 2489968
Постинги: 37
Коментари: 805
Гласове: 171
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930