Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2006 03:05 - Генерал по любов][Иля Велчев][СЛОВОТО]
Автор: supergirl Категория: Тя и той   
Прочетен: 4091 Коментари: 1 Гласове:
1



Генерал по любов][Иля Велчев][СЛОВОТО]

 



Монолог на чашка кафе

Защо избрах него ли, питаш?

Такава красива жена като мене,

по ти прилича на тебе?

Ти си по-хубав, по-умен!

Всичко при тебе е с по...

По-голяма марка кола,

по-големи връзки,

по-големи роднини,

по-голямо място

заемаш в живота.

Знаеш да се харесваш на всички,

но точно това... не ми харесва на мене.

Ти си просто рекламен,

ти си съвсем идеален,

но... извинявай, това ми е скучно!

Оглеждаш ме вещо,

навярно така си купуващ

ценните вещи - със сметка,

колко ще бъдат на мода,

е, нека завиждат там простите хора.

Аз пък обичам, когато ме гледат,

друго да има в очите отсреща,

нещо, което го нямаш, прощавай.

Ти си по-хубав, по-умен,

но не и за мене.

Келнер, плаща! Не, не ставай,

пий си кафето - ще ти изстине,

Аз тръгвам, защото не искам да чака -

той ме ревнува, обича, умира за мене!

Как само се кара, когато е гневен.

Какво още има? Пусни ми ръката!

А, защо избрах Него пред тебе ли?

Не можеш да го преглътнеш?

Ето, виждаш ли,

ти даже не можеш да губиш...

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - nevermind
27.02.2007 23:54
"We knew how this shit go, love one, fuck another
I mean, it is what it is, it is what it is, I mean
We knew what it was when we became a part of it
life's shit! Thanks God we don't live forever!" DMX - grub no istinski! Prili4a na stihotvorenieto :(((
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: supergirl
Категория: Тя и той
Прочетен: 2490248
Постинги: 37
Коментари: 805
Гласове: 171
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930