Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2006 03:03 - ОБИКНОВЕНИТЕ срещу
Автор: supergirl Категория: Тя и той   
Прочетен: 4302 Коментари: 2 Гласове:
0



imageОБИКНОВЕНИТЕ срещу 
ИСТИНСКИТЕ ПРИЯТЕЛИ image

 

 

Обикновенните приятели никога не ме виждат да плача.

Истинските приятели имат рамо, подгизнало от сълзите ми.

 

image

Обикновенните приятели не знаят малкото име на най-близкия ми човек.

Истинските приятели имат номера на мобифона му в тефтерчетата си.

 

image

Обикновенните приятели носят бутилка вино на купоните, които правя.

Истинските приятели идват по-рано за да ми помогнат в подготовката,
и остават до късно, за да ми помогнат в почистването.

 

image

Обикновенните приятели се сърдят, когато им звъня, след като 
са си легнали.

Истинските приятели питат, защо ми е отнело толкова време да им
позвъня .

 

image

Обикновенните приятели се стремят да говорят за моите проблеми.

Истинските приятели се стремят да ми помогнат да се справя с 
проблемите си.

 

image

Обикновенните приятели гадаят за моите любовни истории.

Истинските приятели знаят толкова много подробности, че ако
не бяха истински, можеха да ме шантажират с това.

 

image

Обикновенните приятели, когато ме посещават се държат като гости.

Истинските приятели отварят хладилника и се обслужват сами.

 

image

Обикновенните приятели мислят, че с приятелството ни е свършено, 
когато имаме разногласия.

Истинските приятели знаят, че няма истинско приятелство, ако не 
сме имали разногласия.

 

image

Обикновенните приятели очакват винаги да съм до тях, когато
имат нужда от мен.

Истинските приятели очакват винаги да са до мен, когато имам 
нужда от тях.

 

image image

image



Тагове:   обикновените,


Гласувай:
0



1. анонимен - nevermind
23.02.2007 00:43
Prekrasno e ! http://www.youtube.com/watch?v=JRhU6Od_xSU Za teb s komplimenti
цитирай
2. weasell - разкошно е
06.04.2007 12:35
поздрави:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: supergirl
Категория: Тя и той
Прочетен: 2487924
Постинги: 37
Коментари: 805
Гласове: 171
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031